Klanten over ons
We horen graag van je hoe je ervaring bij Simcha&Friends is geweest!
Lees de ervaringen van onze klanten. Ben jij ook bij ons langs geweest voor een knipbeurt en/of kleuring?
Laat dan ook jouw ervaring achter op deze pagina.
I still cannot stop smiling! Your skill is amazing!
Na 10 jaar in NL, kon ik maar geen goede kapper vinden, het werd zo erg dat ik mijn haar pas liet knippen bij thuiskomst in ZA (soms zat er zelfs 3 jaar tussen knipbeurten :O.. can you imagine the nest on my head:O).
Afgelopen jaar toch maar meer een paar NL kappers geprobeerd.. bij de eerste kwam ik eruit als een poedel en de laatste een kerstboom - tja en dat in juni.. niet echt gepast.
Totdat een collegatje Simcha & Friends voorstelde - een week lang kriebels in mijn buik .. wat als het WEER niet lukt.. I'm not vain, but damn, a girls mane is important - BIG HAIR DON'T CARE and all that..
Ik kon mijn gilletje van blijdschap niet verbergen toen het eenmaal door Hajar geknipt was.. wat fijn.. kan er maar niet vanaf blijven, ben in 4 uur al 3 keer even langs de WC geweest om in de spiegel te kijken.. en dat in de baas z'n tijd :O
I cannot thank you enough ladies! Keep up the good work en tot mijn volgende knipbeurt;)
Mijn complimenten.
Wat een geweldige kapsalon.
Ik was vandaag voor de 1e keer bij jullie en wil jullie heel erg bedanken voor de prachtige krullenbos die ik weer terug heb.
Ik was een beetje radeloos en kreeg mijn haar niet meer goed in model. Mijn krullen waren slap en futloos.
Er is alleen maar in de puntjes geknipt en het zit geweldig.
Het was het ritje uit Amere meer dan waard. Jullie zien mij over 2 maanden zeker terug.
Helemaal happy!!!
Groetjes Peggy Vogel
Het is mij... Die freak die na 48 mailtjes de stap heeft durven zetten om jullie salon in te stappen om voor het eerst m'n haar te laten kleuren.
One of the best decisions of my life!
Ik denk dat m'n gegil nadat ik van Nathalie na het föhnen m'n haar achterover mocht gooien genoeg zei.. Whhhaaaaaaa!!
Nog steeds totally happy! En zoveel complimentjes ;))
Heb ook meteen een föhn besteld met diffuser... Komt morgen binnen. Als het mag mail ik deze week nog even voor wat tips en trucs, Nathalie had wel het 1 en ander gezegd maar was bezeten van de spiegel na afloop, dus de helft niet gehoord, sorry.
Hele dikke kus en tot gauw!
X
ik heb krullen maar weet nooit wat ik er mee aan moet.
Vandaag mijzelf een verwendag toegeëigend en dus ook een afspraak gemaakt bij Simcha. Sihem heeft mij een prachte bos met krullen gegeven. Ben heel blij met het model en de krullen.
Ik kom zeker terug....
Toen ik aankwam werd ik zoals altijd weer vriendelijk ontvangen en werd er meteen gevraagd of ik wat wilde drinken.
Toen kwam Simcha naar mij toe een vroeg wat ik met mijn haar wilde. Ik vertelde haar dat ik meer volume en krullen in mijn haar wilde en dat ze de lengte van mijn haar zelf mag bepalen als het maar weer goed zit. Om mijn nieuwe coupe af te maken adviseerde Simcha mij om er wat goudlokken doorheen te doen zodat mijn uitgroei minder zichtbaar is. Mijn haar werd eerst heerlijk gewassen toen geknipt en toen kreeg ik een mutsje op en werden er mooie goudlokken ingezet. Na het uitwassen van de highlights heeft Simcha mijn haar gefohned en WOW wat was en ben ik BLIJ mijn haar zit weer goed door de coupe die Simcha erin geknipt heeft er zit weer volume en mooie krullen in ook is de kleur FANTASTISCH. Simcha, ik wil jou en je team bedanken voor jullie gastvrijheid, adviezen en mijn mooie kapsel. Tot over 3 maanden! Xxx Stephanie
ik kon er niks mee doen!
Bij Simcha hebben ze mijn haar aangepakt en mijn krullen zijn nu mooier en voller dan ooit!
Ik blijf zeker komen, heel erg bedankt!! :):)
groetjes Steissy
Afgelopen donderdag 1mei ben ik voor het eerst bij u in de winkel geweest samen met mijn ouders.We werden heel vriendelijk ontvangen.
Ik kwam met een lange bos pluizig haar.
Ik had al van alles geprobeerd tegen dat pluis maar niets hielp.
Femke heeft mijn haar geknipt en ik wilde lichte plukjes in mijn haar.
Mijn ouders mochten lekker in de mooie tuin zitten en werden steeds voorzien van drinken en lekkers, ook ik kon van alles krijgen.
Na zo'n 2 1/2 uur was ik dan klaar,even wennen maar super blij.
Gelijk wel wat spulletjes aangeschaft zoals masker, olie en de curl power, zodat ik thuis ook mijn haar weer goed krijg.
Het meeste waar ik verbaasd om was was mijn voorplukjes die altijd zo vreselijk pluisde,gewoon plukje nat maken, heel strak een plukje indraaien, even vasthouden en klaar. Geen pluis meer, geweldig.
heel erg bedankt!! tot de volgende keer.
Bernadette Bruinstroop uit Barendracht
Iedere keer zei ik: er is geen 1 kapper die krullen kan knippen.
Nou, ik heb de kapper gevonden.
Jullie, Simcha, wat een fantastische coupe hebben jullie erin geknipt en wat zit het super.
Ik ben meer dan blij ermee.
Alle krullen springen vrolijk rond en met jullie producten is het nog makkelijker om mijn haar vorm te geven en te houden.
Ontzettend bedankt voor de eerste keer. Op naar alle volgende keren.
Het was wéér een feestje vanmiddag.
Wat een gastvrije ontvangst en wat een gezelligheid!
Mijn haar zit weer super.
Ik kom nu al ruim twee jaar vanuit Den Haag iedere drie maanden naar Amsterdam en het is iedere keer de moeite dubbel en dwars waard!,
tot over (ongeveer) drie maanden.
Een trouwe fan
wat een ervaring was dit, heel onverwachts werd ook onze dochter Noa geknipt, doordat Hajar zei, dat ook Noa krullen heeft van nature, dat ze slag heeft weten we, maar krullen?
nou we hebben het geweten!! Nathalie heeft haar super geknipt!
Blij en euforisch gingen we beiden naar huis en raakten niet uitgepraat over de relaxte sfeer, de professionaliteit en hun super service!!
Julian en Eef Kuiper, bedankt voor het aanraden van Simcha de Krullenkapper,
zelf raad ik iedereen met krullen en ook zonder krullen deze kapperszaak aan.
Simcha en haar team: DANK JULLIE WEL
M,n haar na lang verven meer dood dan levend.
Simcha en haar team( wat een leuke meiden) hebben m,n haar weer gezond gemaakt en me krullen zijn weer terug.
Ik zeg met trots als ze zeggenat zit je haar goed.
Simcha de krullenkapper. Een topper
Andere kleur en mijn krullen dansen.
Zo blij dat ik jullie op Google tegenkwam als de Krullenkapper en helemaal blij dat jullie dat helemaal waar hebben gemaakt.
Tot de volgende x.
Groetjes,
Laura
En ook fijn dat de schoonheidssalon tijd voor me had. Ik had alleen in de knip niet op een dubbele uitgave gerekend, was even een extra aderlating maar het was het waard. Voor mij geen andere kapper meer.
Het maken van de afspraak ging soepel en zorgvuldig, de ontvangst was hartelijk, er werd echt de tijd genomen om te luisteren naar de wensen, advies sloot daar naadloos bij aan, het knippen was vakman(vrouw!)schap, de koffie/thee leuk geserveerd met smaakvolle koek, en na de styling was de eerste blik in de spiegel verbazingwekkend. We liepen met een big smile de zaak weer uit!
Dankjulliewel dames en graag tot een volgende keer...
Simcha ik ben gisteren helemaal vanuit Groningen bij jou geweest en ik ben geknipt door Hajar en de stagaire was ook erg behulpzaam en vriendelijk.
( ben haar naam veregeten , maar ze had een enorme bus krullen en mijn haar is nu net als dat van haar geknipt) ik ben nog nooit van mijn leven zo goed geknipt bij een kapper en bleef gisteren maar in de spiegel kijken naar mijzelf!
Mijn krullen glanzden, waren niet pluizig en ik had enorme volume! Ongelooflijk!
Mijn moeder was gisteren ook mee en die keek ook haar ogen uit.
Die had dit nog nooit gezien.
Meestal kom ik nml na een knipbeurt bij een kapper chagarijnig thuis en ga het direct restylen, maar dat heb ik gisteren zeker niet gedaan en ik liep je zaak uit met een enorme glimlach op mijn gezicht.
Als je mijn foto's wilt gebruiken voor op je site, dan mag dat.
Gisteren in de trein heb ik er een paar genomen met mijn ipad. Heb ze ook al op FB geplaatst met inmiddels al veel complimenten!
Nou Simcha nogmaals bedankt en tot snel!
Ik ga vanaf nu alleen nog naar jou toe!!!
ik heb een probleem. Mijn haar kan maar geen beslissing nemen welke kant hij op wilt.
Mijn voorste plukken zijn zo stijl als het maar kan, sommigen met een halve gare slag erin en achterin is het zo krullend als het maar kan.
Ik weet me werkelijk geen raad hiermee, zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?
grtjes!
van bijna zwart tot levendig roodbruin/donkerblonde highlights en wat veel krullen!
die had ik al jaren niet meer gezien.
Wel even schrikken toen ik af moest rekenen, maar ik hoef pas over 3 maanden weer en dan valt het wel weer mee.
Ik kom zeker terug dus in mei zien jullie me weer.
bedankt allemaal!
en natuurlijk voor die heerlijke koffie en tosti!
nogmaals bedankt voor mijn coupe van een week geleden, waar ik erg gelukkig mee ben.
Door veel haaruitval heb ik een 'moeilijk hoofd', ik ging bij jullie de deur uit met een weer een beetje het gevoel van mijn oude volle bos, wat een verademing was.
Normaliter ga ik vanuit de kapper linea recta naar huis om te wassen en herstylen, dat hoeft bij jullie helemaal niet.. en nog lekkere koffie ook, ook de muziek is top!
Simcha is een aanrader
ik kom zeker terug,
tot ziens dus en hartelijke groeten,
Mathilde
ik was maandag 23 december bij jullie. Ik zat met 'mijn handen in het haar'. Ik wist niet hoe ik van de pluis af kon en wat ik met mijn haar aan moest. Jullie waren de redding. 🙂
Lagen er in geknipt.
Highlights en lowlights voor een kleurverdieping. En de tip elke week een nacht in de arganolie en voor het stylen de curl power.
Ook de tips m.b.t. het drogen van mijn nieuwe coupe waren top.
Ik heb al veel complimenten gekregen over de krul, de kleur en dat het zo mooi, natuurlijk valt. Heel leuk natuurlijk.
Ik ben zelf niet alleen blij met het nieuwe uiterlijk, vooral ook dat dat maar heel weinig tijd kost, want daar was ik namelijk wel bang voor, voor lang fohnen en stylen. Maar in een paar minuten ben ik klaar.
Het was de reis van Rotterdam naar Amsterdam helemaal waard.
Nogmaals ontzettend bedankt en 'keep up the good work'!
Groetjes, Silvia
Onze klanten
Bij Simcha Krullenkapper staan tevreden klanten centraal. Lees hier wat onze klanten ervaren over onze knip- en stylingbehandelingen!
Belle BarendregtTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Voorheen ging ik niet naar de kapper en wist ik nooit zo goed hoe ik met mijn haar om moest gaan. Totdat ik bij Simcha&Friends werd geknipt. Chiara luisterde goed, knipte me fantastisch en gaf heel veel tips hoe ik om kan gaan met mijn haar. Nu ben ik ook een paar keer bij Celeste geweest en die knipt mijn haar ook heel goed! Simcha komt ook altijd even kijken, en knipt of kletst nog even mee. Ze hebben mijn haar niet alleen fantastisch geknipt, ik weet nu ook een stuk beter met mijn haar om te gaan! CharlotteTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Súper blij met deze knipbeurt!! Voor eerst naar krullenkapper geweest en dan ook nog een keer de beste in Amsterdam. WOW! Wat een mooie krullen kwamen hieruit. En ook nog eens súper lief en gezellig personeel die rond lunchtijd stukje tosti aanboden: wat een service. Ik heb mijn vaste krullenkapper gevonden :) Lucy D.Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Geweldig goede en gezellige professionele kapperszaak ook gespecialiseerd in krullenkapsels.. Styling volgens de laatste mode en techniek. Goede Stylingproducten, own brand. Eva PolitakisTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Kyara heeft mij super mooi geknipt! Julia BTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Voor het eerst bij een krullenkapper geweest en heel blij dat ik heb gewacht tot er hier plek was. Ben geknipt door Jackie en heel erg tevreden!! Ze werkt super secuur en nam enorm de tijd om mij alles uit te leggen. Kom zeker terug! Robert PlattèlTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Als een warm bad ! Annabel Alphenaar-JansenTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Kom hier al een tijd. Altijd zo blij met mijn haar. Lieve meiden, fijne sfeer. Tamar ArinkTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Altijd blij als ik ben geweest!
Team
Ons team bestaat uit curly girls pur sang: meiden met visie, precisie en een eigen karakter. Wij snappen textuur en beheersen de skills om het allerbeste uit jouw natuurlijke krul naar boven te halen.
Media
Van de pagina’s van Vogue tot diepgaande artikelen in Het Parool; onze visie op krulverzorging blijft niet onopgemerkt. Bekijk hier een verzameling van onze favoriete publicaties en krantenknipsels.