Klanten over ons
We horen graag van je hoe je ervaring bij Simcha&Friends is geweest!
Lees de ervaringen van onze klanten. Ben jij ook bij ons langs geweest voor een knipbeurt en/of kleuring?
Laat dan ook jouw ervaring achter op deze pagina.
haha.ik bel jullie snel groetjes Ibtissame
echt heel erg bedankt, ik om zeker terug
Groetjes Tjitske
na 3 maanden werd het weer tijd om te kleuren en mijn haar weer goed in de krul te knippen. het blijft een afstand uit zeeland, maar het is meer dan de moeite waard! ( je maakt er gewoon een gezellig dag je uit van!).
Tot volgend jaar!
groetjes, monique
ps.: Mijn zusje is al zo mooi, maar na bij jullie geknipt te zijn straalde ze helemaaaaaal! Tot snel, Wen 🙂
Wat een superkapsters! We zijn allebei helemaal blij met ons haar en waren helemaal verrast dat er dus WEL kappers zijn die krullen begrijpen 😉 Ook omdat ze zelf ook krullen hebben en dus echt wel snappen wat er lastig aan is 😉
Ook vond ik de sfeer heel relaxed en de meiden ook!
We komen zekerweten terug! Thanks girlllllssss!!!!!!! 🙂
Groetjes,
Daniëlle
Afgelopen donderdagavond had ik bij jullie een afspraak. Ik zou nog even laten weten hoe mijn nieuwe kapsel bevalt. Ik was helaas niet in de gelegenheid je te bellen zaterdag dus vandaar dit mailtje. Ik heb nu al 4 dagen een "good hairday" en dat kan geen toeval zijn! Ik ben erg tevreden met hoe het geknipt is, meer krullen en meer volume, precies wat ik wilde! Nogmaals erg bedankt en tot de volgende keer, groetjes Caroline
Al vanaf mijn 13e weet eens in de zoveel tijd een kapper mij ervan te overtuigen dat dat echt mooier is. Maar helaas pakt het nooit zo uit al ze het bedoeld hebben en komt het eruit te zien als een bob die te veel opkrult met wat plukken eronder vandaan.
Maar over Simcha had ik zulke goede verhalen gehoord dat ik besloot het nog één keer te proberen.
En wat denk je? Eindelijk gelukt! Een laagjes kapsel waar de krullen in elkaar overlopen. Ze pakt haar schaar en ze doet het gewoon, alsof ze me al jaren knipt.
Het enige dat ik jammer vindt is dat ik jullie nu pas ontdek!
Tot de volgende keer!
De sfeer bij jullie in de kapsalon is super, alsof je in een huiskamer stapt met een hoop vriendinnen die allemaal even goed kunnen knippen en kleuren. Kreeg zelfs onder de knipbeurt nog een heerlijk amandelspijstaartje, helemaal leuk en lekker! Kreeg ook nog kleuradvies van siham en simcha. Het deed simcha zichtbaar pijn toen ik vertelde hoe mijn haar is geblondeerd. Ik ga zeker snel bij jullie terugkomen om het te laten kleuren! En oja, dat krullenspul die soort gelwax, heeerluk!
Dankjulliewel en keep up the good work! Groetjes, Diede
Groetjes, Petra
met groetjes, monique
Eindelijk heb ik een plek gevonden die perfect is voor mijn haar. Ik kom zeker terug!
Heel erg bedankt Sihem voor alles.
groetjes, Yolanda.
Groeten uit het verre Groningen
Ik heb hele lange pijpenkrullen(tot over me kont).. maar heb nog nooit een kapper hier in de buurt gevonden die verstand heeft van krullen! :<
Ben al zo duizend kapperszaken binnen gelopen maar ze geven ook gewoon toe dat ze geen verstand hebben van pijpenkrullen knippen :S!
BEDANKT voor t RESULTAAT!!! Wij zijn superblij!! Mijn moeder en ik zijn net terug van een middag bij Simscha. Bij binnenkomst werd ons meteen gevraagd of wij wat wilden drinken koffie/cappucino/latte/thee/ water! Toen wij aan de beurt waren werd ons gevraagd wat wij met het haar willen! Wij hebben gezegd dat we dat aan hun overlaten en dat wij ons laten verassen. Ons haar werd geknipt, gekleurd en er werden highlights ingezet! Toen werd ons haar in model gefohned. WAUW het lijkt wel een metamorfose wat anders en wat een mooie kleur en krullen! Dit is echt een 5* kapper, goeie service, persoonlijke aandacht en goeie zorgen. We kwamen niks tekort er werd ons continue gevraagd of wij wat wilden drinken en we kregen een kaastosti! We kijken nu al uit naar ons volgende date bij Simcha & friends! Voor mensen met krullend haar twijfel niet maak een afspraak en je zult versteld staan van het resultaat! Nogmaals BEDANKT voor het mooie resultaat. Xxx
Mijn moeder & ik komen net terug van jullie kapsalon! Wat een TOPkapper!
Bij binnenkomst werd er meteen gevraagd of wij wat wilde drinken! Toen wij aan de beurt waren werd ons gevraagd wat wij willen! Wij hebben gezegd dat we ons laten verassen! Ons haar werd geknipt, gekleurd en er waren highlights ingezet! Toen werd ons haar in model gefohned en wat zijn we BLIJ met het resultaat! Het lijkt wel een metamorfose! Voor ons geen andere kapper meer nu gaan we alleen maar naar Simcha & friends want daar krijg je goede service en persoonlijke aandacht! Er werd ons continue gevraagd of wij wat willen drinken! We kregen zelfs een kaastosti kortom we kwamen niks tekort en kijken nu al uit naar ons volgende date bij Simcha!!
Voor mensen met krullend haar twijfel niet maak een afspraak en je zult versteld staan van het resultaat!!
Onze klanten
Bij Simcha Krullenkapper staan tevreden klanten centraal. Lees hier wat onze klanten ervaren over onze knip- en stylingbehandelingen!
Belle BarendregtTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Voorheen ging ik niet naar de kapper en wist ik nooit zo goed hoe ik met mijn haar om moest gaan. Totdat ik bij Simcha&Friends werd geknipt. Chiara luisterde goed, knipte me fantastisch en gaf heel veel tips hoe ik om kan gaan met mijn haar. Nu ben ik ook een paar keer bij Celeste geweest en die knipt mijn haar ook heel goed! Simcha komt ook altijd even kijken, en knipt of kletst nog even mee. Ze hebben mijn haar niet alleen fantastisch geknipt, ik weet nu ook een stuk beter met mijn haar om te gaan! CharlotteTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Súper blij met deze knipbeurt!! Voor eerst naar krullenkapper geweest en dan ook nog een keer de beste in Amsterdam. WOW! Wat een mooie krullen kwamen hieruit. En ook nog eens súper lief en gezellig personeel die rond lunchtijd stukje tosti aanboden: wat een service. Ik heb mijn vaste krullenkapper gevonden :) Lucy D.Trustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Geweldig goede en gezellige professionele kapperszaak ook gespecialiseerd in krullenkapsels.. Styling volgens de laatste mode en techniek. Goede Stylingproducten, own brand. Eva PolitakisTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Kyara heeft mij super mooi geknipt! Julia BTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Voor het eerst bij een krullenkapper geweest en heel blij dat ik heb gewacht tot er hier plek was. Ben geknipt door Jackie en heel erg tevreden!! Ze werkt super secuur en nam enorm de tijd om mij alles uit te leggen. Kom zeker terug! Robert PlattèlTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Als een warm bad ! Annabel Alphenaar-JansenTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Kom hier al een tijd. Altijd zo blij met mijn haar. Lieve meiden, fijne sfeer. Tamar ArinkTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Altijd blij als ik ben geweest!
Team
Ons team bestaat uit curly girls pur sang: meiden met visie, precisie en een eigen karakter. Wij snappen textuur en beheersen de skills om het allerbeste uit jouw natuurlijke krul naar boven te halen.
Media
Van de pagina’s van Vogue tot diepgaande artikelen in Het Parool; onze visie op krulverzorging blijft niet onopgemerkt. Bekijk hier een verzameling van onze favoriete publicaties en krantenknipsels.